• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Compricer - Jämför lån (ny)
3. Zmarta - Ett bra alternativ
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Loanstep - Lån utan UC
9. Banky - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Lumify - Lån utan UC

Har du kollat din deklaration en sista gång?

ca5tio

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 907
Blev medlem
28 Oktober 2012
Meddelanden
3 961
Mottagna reaktioner
977
Poäng
907
Loggade in på min deklaration igår för att kolla om jag kom in eller om de jobbade med den. Till min förvåning fick jag se att jag fått ett nytt ränteavdrag som inte funnits med tidigare det hade bokförts igår. Så det kanske är fler som fått det så det skadar inte att kolla för att se om du får mer pengar tillbaka.:):):):)
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 787
Moderator
Årets medlem
Årets mest kunniga
Blev medlem
25 Juli 2014
Meddelanden
26 520
Mottagna reaktioner
12 899
Poäng
9 787
Loggade in på min deklaration igår för att kolla om jag kom in eller om de jobbade med den. Till min förvåning fick jag se att jag fått ett nytt ränteavdrag som inte funnits med tidigare det hade bokförts igår. Så det kanske är fler som fått det så det skadar inte att kolla för att se om du får mer pengar tillbaka.:):):):)

Tämligen säker på att om det kommit in nya kontrolluppgifter så måste du godkänna deklarationen på nytt.. jag skulle vänta till skatteutbetalningen är gjord för att det inte ska haka upp sig..
 

ca5tio

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 907
Blev medlem
28 Oktober 2012
Meddelanden
3 961
Mottagna reaktioner
977
Poäng
907
Jag har redan godkänt den på nytt gjorde det igår .Har läst att man kan göra ändringar ända fram till de börjar bearbeta den. Huvudsaken första kvitteringen sker innan 4:e maj.
 

1508

V.I.P
Poäng: 122
Blev medlem
26 Maj 2013
Meddelanden
824
Mottagna reaktioner
35
Poäng
122
Men jag tro du läste fel ! Just nu har du gjort en nu deklaration ( din första gälla inte mer ) och du får inte pengarna i juni. Nu får du först i augusti dina pengarna.
 

ca5tio

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 907
Blev medlem
28 Oktober 2012
Meddelanden
3 961
Mottagna reaktioner
977
Poäng
907
Så här står det på Skatteverkets sida:
Kan jag göra ändringar i min deklaration trots att jag redan har lämnat in den? Ja, det går bra. Så länge Skatteverket inte har hunnit besluta om din slutliga skatt räcker det att skicka in en komplettering på det du vill ändra.Om det är ett fel som innebär att du skulle betala för lite skatt och du gör ändringen frivilligt, så kan du slippa betala skattetillägg. Frivilligt, innebär i detta fall att du gör ändringen utan att Skatteverket har varit i kontakt med dig och ställt kontrollfrågor om din deklaration.Logga in i e-tjänsten och justera det du vill ändra. Skicka sedan in deklarationen på nytt. Det är alltid den senast inskickade deklarationen som gäller. Även om du tidigare har lämnat en pappersdeklaration, kan du lämna in en ny deklaration med ändrade uppgifter via e-tjänsten om du har e-legitimation.Om du vill göra ändringar i deklarationen efter det att Skatteverket har beslutat om din slutliga skatt får du begära omprövning.Läs vidare för mer information om vad som händer efter du har deklarerat.
 

1508

V.I.P
Poäng: 122
Blev medlem
26 Maj 2013
Meddelanden
824
Mottagna reaktioner
35
Poäng
122
Ok men som sagt det gälla jämnt din sista deklaration vilken du har skickat. Om du har skickat typ i fredags då gälla den deklaration. Dessutom har du lämnat nu efter den 4.5 din deklaration.
 

1508

V.I.P
Poäng: 122
Blev medlem
26 Maj 2013
Meddelanden
824
Mottagna reaktioner
35
Poäng
122
Men hoppas att allt går bra ändå för dig :)
 

ca5tio

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 907
Blev medlem
28 Oktober 2012
Meddelanden
3 961
Mottagna reaktioner
977
Poäng
907
Tack 1508 vill bara tillägga att jag gjorde ingen ändring utan bara ny kvittens
 

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 787
Moderator
Årets medlem
Årets mest kunniga
Blev medlem
25 Juli 2014
Meddelanden
26 520
Mottagna reaktioner
12 899
Poäng
9 787
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp